sobota 29. října 2016

Ostravský veletrh hraček

Dnes jsme se vydali na Černou louku v Ostravě, kde se konal Ostravský veletrh hraček. Pro některé to bylo jejich první vystoupení vůbec. Všichni však byli velice šikovní a nemuseli jsme řešit žádný problém. (Par slziček se skutálelo po tvářičce té nejmenší, ale než jsme vyjeli z Klimkovic byli fuč). Dnes jsme také využili nové čepičky, zimní - ty se skvěle hodily, neboť na kšiltovky už je zima ;). Po příjezdu jsme se převlékli a nachystali na vystoupení. Byli zde menších obavách jestli vše, jako nováčci zvládneme. Ty se však nepotvrdili. Až na jedny klouzající boty, kdy byl Tomášek párkrát na zadku, proběhlo vše v pořádku. I medvídek byl při dopravní nehodě v čas transportován na heliport. Po ukázce jsme se posilnili výbornými, ale opravdu výbornými koláči od Saši a rohlíčkami od Maruška, která bohužel onemocněla.  Zhlédli jsem také science show Velkého světa techniky z oblasti Dolních Vítkovic. Ta především větší Lvíčátka velice zaujala. Pak jsem se přesunuli k Bebe Brumíkovi, kde jsme s ním plnili různé úkoly. Za ně jsem dostali diplom a mňamku.  Pal nás čekal těžký úkol. Poskládat velikánské puzzle popelnice. Po dlouhém snažení se nám to povedlo. Kdo chtěl mohl se vyfotit jako popelář.  Pak nás čekala oblíbená aktivita a to skákací hrad. Vyskákaní jsem se vydali pozorovat RC autíčka. A pak namáhat náš mozeček u hlavolamu. Povedlo se! Hlavolam jsem rozluštili. Stříleli jsem také na laserové střelnici a hlavně kluci se pak nemohli odtrhnout od modelů autíček, které se pohybovali. (Bagr, který bagroval písek, náklaďák, který vykládal náklad...). Před našim druhým vystoupení jsme se ještě pořádně vyřádili v zóně pro nejmenší. Kdo chtěl vyrobil si zde dýni z papírového talíře. Dostatečně se pak všichni vyřádili ta překážkové dráze. Komu zbyla ještě energie tak stavěl z pěnových kostek. Pak už nás čekalo další vystoupení, před kterým nám Hopsalín vyrobil klukům meč, holkám pejska z balónků a dal každému svítící balónek. Ukázka bylo dokonce lepší než to předchozí ;). Po ukázce jsem se posilnili řízkem s bramborami a pomalu jsem se začali chystat k odjezdu. Za naše snažení jsme dostali hrníčky a odvezli si plný sáček odměn ze soutěží, které jsem prošli. Všichni nováčci vše velice dobře zvládli, za což moc chválíme.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 





Fotky od organizátorů veletrhu hraček
 

 

 

1 komentář: